SandraMilena -

21 December

Jag hade en skit skoj kväll igår på Dem Booow :D
det var ju ett tag sen jag var där, på grund av olika anledningar..

Jag och tjejerna va där sen så kom Alex en nära kompis till mig, jag har nämt han tidigare i min blogg, så för en som följer min blogg ni vet vem jag pratar om...
I alla fall vi hade jätte skoj dansade hela kvällen =D ag drack cola hihi smakade alkohol men bläääääääääää näää det var inge gott alls, så jag gav min cider till olga =D
åå betällde en cola istället =P



Jag och Olga fixade å redo för en natts dansade å drama =P


Efter klubben kanske vid 3 på natten så drog jag å en tjejkompis till Alex å vad är till klockaaan 9 på morgonen å då kanske jag sov en timme så aaa jag har sovot en timme i natt,
är väldigt trött men inte trött så jag vill sova med e seg har ont i huvudeeet å det svider i mina ögon för att jag är så trött!

Om jag lägger mig ner i sängen så vet jag att jag kommer somna direkt!
men näää det får jag inte göra, för ikväll så kommer mina föräldrar till Svegire å dem ska bo hos min brosa =D
jag saknar dem jätte mycket, vi ska bli en familj igen, aaa dem två veckorna dem ska stanna =D
men det är bättre än inge i alla fall =D

Idag är den fjärde advänt!!
Snart är det juuuul =D
åååå vad jag längtar hihi :D

ska dra ifrån datorn å ner till affären å köpa mat så mina föräldrar för jag antar att dem är hungriga efter flygresan

Ha en fortsatt trevligt kväll!!


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback