SandraMilena -

26 December

Idag har jag å Emelie och Olga varit i stan =D ååå kollar på en hel del saker =D
jag har köpt nya skooor =D som jag fick av mamma å pappa i julklapp =D

Dem e jätte fina =D

Tack Pappa å Mamma!!!

Alltså varför jag inte har skrivit så mycket i min blogg dem senaste dagarna är för att mina föräldrar är här nu i Sverige å jag vill ju vara med dem så mycket som möjligt, sen gör jag massor med annat också nu när kompisarna har lov så därför, det inte blir så mycket bloggande just nu.
Men snart går allt det det normala å självklart mitt bloggande med =D

Min Julafton var väldigt trevlig med familjen å så =D har en hel del bilder där ifrån, men jag skulle aldrig lägga ut bilder på min familj på min blogg, för man vet aaaaaldrig vem som läser den å massa sånt, så det tänker jag inte göra =p

Men annars är det okej med mig =D det är  bara sååå kaaalt där ute, så det är inge vidare kul å gå ut alls, men jag hoppas det blir varmare hahah kanske lite för tidigt att hoppas på, men sån är jag =P

Ååå juste snart är det nyår å då ska det bli fest =P
vart vet jag inte riktigt, men nånstans hamnar man i alla fal =P
men alltså jag vet inte, men ska nog ha nått hemma hos mig, pratade med min brosa och han sa att det var okeeej så vi får se =P
Undra vilka man ska ta hit då liksom =S vill ju absolut inte att dem ska riva ner stället, för då lär ingen i min familj bli så specielt glad på mig =S
aja men vi får se hur det blir med den saken =D

jag lägger in en bild på föra helgens festande =D  jag ser lite trött ut eller kanske för mycket dricka haha =P


aja näää nu ska jag göra annat =D

men vi hörs snart igen =D

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback