SandraMilena -

4 December

Förlåt att jag inte bloggade igår, men va jätte trött och ville bara vila för jag hade varit borta hela dagen å kom hem vid halv elva, så ville bara sova å varva ner, så därför jag inte skrev nått...
aja men nu vet ni =D det ska inte upprepas igen hahahaha =P

Igår var jag hos min kompis mathilda å fick se hennes son William för första gången!!!
alltså vilken underbar känsla!!
åååå vad fin har är!! helt underbar vacker bebis =D
alltså han kommer bli värsta snyggingen sen när han blir äldre hahaha så det är bäst för alla andra killar som är födda  år 2008 att passa sig, för THE KING IS BACK!!!!!
ååå jag fick hålla han å han sova i min famn helt underbart ååå vilken känsla, men ojoj vad jag var nervös haha när hon skulle lägga han i min famn hahaha, det känndes så overkligt att ha hennes son i min famn hahaha
åååå hennes mage var helt borta också, jag är ju så van att se hennes mage hihi :D
hon tog en hel del kort också hhihi, ska fårga henne om det är okej att lägga upp dem här på min blogg, så ni alla får se!

Du är värkligen en underbar mamma gumman =D är så stolt över dig å din sambo med, jag vill inte nämna hans namn här hoppas alla kan respektera det!
ni är så söta ihop =D å allt kommer gå underbart bra =D
men önskar er all lycka i livet å er underbara som William!!!!


Vackra Madonna!
Men innan jag var å hälsade på Mathilda så var jag å ficka med en tjejekompis som heter Madonna hhihi, hennes namn är cooooolt tycker jag hihi =D
vi träffades på ett gamalt sommar jobb vi hade för typ 2-3 år sen hihi =D
men hon är jätte snäll å tycker om att umgås med henne =D
ååå gumman kommer du ihåg att det du berättade för mig, när vi fikade =D aaa du vet säker, jag är stolt över dig!!!!
det är så det ska vara!!!!!
tänkte på det resten utav kvällen, så fint tycker hag att det är =D
å jag hoppas att vi kommer fortsätta hålla kontakt =D

Så igår dagen så hände det rätt mycket faktiskt =D

å idag är en dag som det händer mycket med =D
nää nu ska jag dra mig från datorn å äta frukost för denn ska jag dra å kommer tillbaka kanske runt 5 tiden
Kommer att skriva mer sen ikväll!!

Se yaaaaaaaaaaaaaa!!


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback