SandraMilena -

18 December

Alltså för väldigt länge sen så var jag sååå kär i en kille som heter Alex, å jag träffade han för första gången jag var 17år men vi har haft kontakt sen jag var 16 år hihi
Vi träffades igenom en sida som jag var medlem på å som heter Playahead, alltså på den tiden jag var helt inne i den där sidan hahaha va inne på den sidan dag som natt, men jag var rätt populär på den sidan så kanske därför =P
men nu är jag är för gamal för den sidan så jag tog bort mig därfifrån hahaha

Aaaa men som sagt jag var kär i han, men jag vågade aldrig säga det, utan jag höll tyst i 1 år eller nått kanske lite mindre aaa men det va fan inge skoooj, å han var VÄRSTA playern då hahaha ååå jag bara hatade alla tjejerna han var med hahaha

Men sen så träffade jag min stora kärlek å då var han som bort glömd i mitt huvud, för då var mitt hjärta nån annans....
aja...

men som sagt efter det så har jag inte varit kär i honom mer, även fast vi har träffast å sånt,
men alltså igår satt vi i hans vardagsrum åå som sagt jag har så mycket minnen där ifrån hahah så det är  helt sjuuukt, alltså inge såna där konstiga minnen utan bara roliga minnen =D
Men alltså jag vet inte vad som flög i mig men vi kom in på nått ämne å då tänkte jag, nää nu har det gått fett länge sen jag var kär i han å han har inte vetat om det eller nått, nu ska han få veta saningen haha
så jag berättade allt!!
hur kär i han jag var!

hahah han blev heeeelt förvånad, han ba: vaaa, men varför visade du inte det, alltså du visade inge juu

jag ba: nääää jag var för feg att visa det hahah så jag höll allt inom mig hahaha

rätt dumt av mig att göra så, men aja är man en fegis när det gäller att visa sina känslor å sånt shiiit så är man=P

men han sa att han kunde märka ibland att jag gillade han å han berättade för mig hur han la märke till det å allt, jag bara garvade!!!
för jag gjorde allt jag kunde för att inte visa han det haha
aaa men hur som helst nu efter mer än 3 års tystnad från min sida så kom saningen fram hahah bättre sent än aldrig haha

men nu han är en underbar vän, ser honom inget mer än det!!
ååå igår så pratade vi om alla tjejerna han har haft på G med å har på G med, din playaaaar =P
ååå det känndes inge, jag frågade värsta frågorna å massa sånt, om det hade varit för mer än 3 års sen så hade jag säker varit glad å frågat mer, men gått sönder inombords....
men så är det inte meeeraa :D

Men vi hade en jätte trevlig kväll du å jag Alex =D
precis like old times!!!

                  Alex



alltså å imorgon ska jag träffa en annan killkompis =D ska först göra ett par saker sen dra hem till han =D
Å det som är så bra med mina killkompisar är att man kan prata med dem =D å känna mognad från dem å få vettiga svar å allt =D
så det är helt underbart, för det är värkligen skillnad på tjejkompisar och killkompisar =D
För ju mer jag öppnar mig och visar att jag är trygg i mitt sätt att vara och den jag är för då blir dem mer avslappnad å då får man veta ett å annat om deras liv =D näää men tilit är det rätta ordet!
 men som jag alltid säger 
I never kiss and tell =P

nää nu ska jag sova eller ialla fal göra nått annat :D
puss å kram :D

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback