SandraMilena -

31 December

Det har hänt en hel del nu faktiskt =D



Galaxyyy  

Igår var jag på kryssning med tjejerna å grabbarna =D
vi hade skit skoj =D

Jag och Olga fick den finaste hytten av alla å vårat gäng å den billigaste =D snacka om tuuuuur!!
Våran hutt var större än dem andra och vi hade fönster å man kunde se ut =D
så vi slapp känna oss så instängd!!!
vilket var bra =D

Men det första vo gjorde när vi kom ditt var att börja fixa oss  sen så möte vi alla dem andra å drog till affären för att köpa dricka! å annat gått! =D

Sen så drog vi till killarnas hytt och började för festa å vi hade skiiiit skoj hihiihi
vi körde den här leken, "den som flaskan pekar på" hahahaha
åååå va skoj det var, alla fick göra skit pinsama saker som exempel gå ut i koridoren å skricka nått pinsamt! hahaha
Jag fick pussa en kille hahaha å dem tog kort på det hahah, som jag INTE kommer lägga ut hahah
alla bara tittade på den bilden, å sa värsta sensuella pussen du gav han, mitt svar för den komentaren var att ALLLA mina pussar e sensuella =P det är så jag pussas, kan inte nått annat sätt=P hahaha

aaa men vi alla blev typ lätt påverkad =D så vi drog upp till discot å var där ett tag  sen drog vi till nått annat ställe, med andra ord vi var lite över allt på båten =D

Jag hade varit upp sen 8 i morse så jag började bli trött å klockan va enåd typ 2 eller mer, så jag och en tjeje kompis drog till baka till hytten för att sova.
Jag sov jätte bra i alla fal =D

sen nästa morgon så fixade en kompis våra naglar å sen så drog vi runt på båten, men då ville jag bara hem, för det gungade rätt mycket å jag började lätt må illa..

Men kryssningen var underbar=D


Ikväll ska det firas nyår hemma hos mig =D
Brosan är borta på nån annan fest å föräldrana är inte hemma heller utan det är bara jag som kommer vara hemma =D så då kommer det en del över  =D
ska bli jätte skoj =D gemfört med förra året =S

Nää nu ska jag äta lite sen vila typ sova kanske för ikväll då är det fest hela natten lång!!!


GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR


GOTT NYTT ÅR PÅ ER MINA LÄSARE!!!!

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback