SandraMilena -

8 December

hahahah alltså jag måste bara skratta nu alltså!!!!!
jag läste en komentar nyss från nån annonym person hahaha!!
ååå tro mig jag får många komentarer men den här slår alla rekoooood!!

Läs själva

Postat av: Anonym


jag vill vara anonym!

jag har läst din blogg från den försa dagen du började skriva !!

Du är än väldigt söt flicka men mycket som har hänt i ditt liv.

Ibland är du ostabil ibland är du stabil, det är från dag till dag...

Du har allt, du har haft den från den dagen du föddes, men

ändå är du som du är och gör som du gör.

Du förstör och gör andra ledsna, jag antar att dina föräldrar gråter

sig till sömns för att du inte kan skräppa dig eller vara lycklig!??

Du förkännar inte din familj alls tycker jag!

Jag brukar gemföra dig med Britney Spears, hon har allt andra bara

drömer om, men endå så ostabil,

 ljuger hur hon mår, tills det inte går att ljuga mer för det syns på långa vägar

att så är det inte, jag antar att du gör så också.

Jag har uppfattat att du är stabil nu i din blogg, men jag bara väntar tills du bryter ihop igen!

vilket du komemr göra!!
Jag borde ha din familj, skulle göra dem så mycket lyckligare och stoltare än du

så vad sägs, ska vi byta liv??

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej en sak bara, du känner inte mig och jag vet inte alls vad du får all din "fakta" ifrån men jag antar att du bara fantiserar det patetiska människa!!
visst jag ahr haft min jobbiga perioder, men som du kanske vet är det väldig valigt i en människas liv.
och hur kan du ens gemföra mig med en amerikans sångerska och hennes liv???
hur skummt är inte det på en skala 1 till 10???
har aldrig varit med om nån skumare än det här????
alltså neeej, du är heeelt ute på fel spår om mig....
å vadå du vill byta liv med mig och jag inte förkännar min familj???
Du är det konstigast jag har hööört, jag antar att ditt liv är så patetiskt och tragiskt så det är väl därför du vill byta ditt mot nån annan du inte ens känner!
jag bara garvar som vanligt hahahahaha!!
Inte för att det är roligt, utan för att DU är en TRAGISK människaaaa!!!
en sak till du är inge vidare smart, för jag ser att du har skrivat andra skumma komentarer till mig, vill du veta hur jag ser det???
SOM JAG SKREV FÖRUT, SÅ KAN JAG SE DET PÅ IP-ADRESSEN SÅÅÅ SLUTA NU BARA, DU SKÄMMER UT DIG SJÄLV HAHAHA
en sak till hela min familj läser min blogg och tro mig dem vet att du bara snackar en massa, dem känner mig och vet vem jag är och hur jag mår, bara då DU vet!!!!


Kommentarer Gärna
Postat av: Sofia

Sandra bry dig inte om såna idiotiska kommentarera! du förtjänar bättre än så. det vet du!

2008-12-11 @ 23:22:44
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback