SandraMilena -

10 December

Jag har hört så många diskutera att man ska äta 6 gånger per dag, att det är jätte bra för det håller fettförbräningen igång och man får inte det där suget efter godis och annat gott. Hmmmm så jag tänkte och efter alla dessa år jag har gått omkring med denn fakra med aldrig prövat eller jo men lagt ner försöket efter bara nån vecka, så har jag nu äntligen tagit tag i det hela IGEN!!!
men  ojoj vad det ör svårt, typ på morgonen så känner jag inte alls att jag vill äta nått utan väntar tills lunch eller till eftermidagen, men då börjar min dag med att min fettförbräning är låg och det vill jag inte!! den ska vara så hög som möjligt hela dagen ut, så nu har jag gett den en chans och det funkar =D väldigt svårt, men det går i alla fall framåt, jag känner inte alls så mycket av mitt sött sug utan om jag är hungrig så är det på mat!
och det är ju väldigt bra!
För att jag ska lyckas så går jag efter ett schema som en deatis skrev till mig för väldigt länge sen...

frukost mellan kl 07.00-09.00  oftast två mackor med mörkt bröd och olika pålägg ett glas godmorgon jucie

Mellanmål: kl 10.00 banan och en risifrutti inte för att jag alls gillar det, men det mättar och jag häller mig tills lunchen.

Lunch: mellan kl 11.30- 13.00  varierar mellan kött,fiskt eller fågel

Mellanmål: kl 14.00 yoghurt med musli flingor och en kopp te

Middag: mellan kl 17.00- 19.00 varierar också väldigt mycket mellan kött,fisk eller fågel

kvällsmellanmål: 20.00 en macka och en kopp Te ibland varm chocklad  =P





aa men så här kan det ungefär se ut =P

nä nu ska jag sova för sömn behöver man också, lite dåligt på det, men ska bli bättre

godnatt kära läsaree


Kommentarer Gärna
Postat av: Olga

Okej det låter ju jätte bra. Jätte bra schema ockås!

Keep the good woork going!

2008-12-11 @ 12:35:07
URL: http://www.olgaluisa.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback