SandraMilena -

7 December

Nu är min sida fixad av min kompis olga =D
hon är så duktig!!!
Tack gumman!!!

i helgen så har det hänt en hel del =D i fredags så var jag på bio å på middag men en kille som är speciel i mina ögon=D
Sen i Lördags så var jag på Olgas dansupvisnng =D du var jätte duktig å vacker i dina fina indiska kläder!!!
å efter det så var vi på en klubb i Stureplan, det var indisk tema ååå fan va skoj det var, men aaaaj vad mina fötter dödade mig i slutet utav kvällen, det var mina skor som gjorde att jag fick ont hahah
men jag älskar hög-klackaaat så det får göra ont, ska endå ha såna skor på mig när jag går ut!
Alla tjejerna var där, så det va jätte skoj, kanske lite för mycket dricka för dig gumman hihih men dte gick bra endåå =D
själv så drack jag inget den kvällen, STOLT!!!
Jag har faktiskt inte drukigt nått på ett tag!!!!
jag kan ha roliiigt endå utan massa alkohol!!!

I veckan ska jag göra massor, så det blir en stressig vecka, men det är ok, för det får tiden att gå snabbare =D
en dag har jag planerat med en kompis att gå och kolla på julklappar =D har inte köpt några än =/
men man behöver ju pengar å tid för det hahaha men ska göra det i veckan
Lite svårt bara att veta vad man ska köpa, men jag kommer alltid på nått =D
Tänk det är andra advänt idag, kan knappt fatta att tiden har gått så snabbt, det är liksom bara två veckor kvar tills det är julafton, sen en vecka efter julafton så är det nyår och då plötsligt är det nytt år å allt!!!
tiden går verkligen fort!!!!
men inte alltid hahaha ibland när man vill att tiden ska gå snabbt så går det jätte långsamt 

ajaja antar att man får leva med det!

Näää nu ska jag sova för ska upptidigt imorgon 

sov så gott mina läsare. ni har blivit ännu flera nu =D 
tycker det är väldigt roligt!!!
TACK!!
 


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback