SandraMilena -

En bra dag...

Undra vilken del av huvudet man måste slå för att personen ska tappa minnen, av vad som har hänt, dem senaste åren??

va bara en fråga, men ibland så önskar man att man kunde bara radera bort minnet, börja om från 0...
Men men  bara en önskan..

Även fast man liksom går igenom å mår skit ett tag, så kommer det förflutna alltid i kapp en! rätt jobbigt för en  del.
Men det som inte dödare dig gör en starkare, det sägs i alla fal så, men stämmer det??
man kanske inte dör, men minnerna förblir inborrat i din själ eller ditt huve, så aaa det e svårt...
Men nog om tråkiga saker..

Idag har varit ännu än skööön dag =) har varit i stan igår å shopat =) så roliiiigt :D

Idag har jag bara tagit det lungt, skulle till Skansen men det blev inge=( min allergi är bara för mycket just nu, så jag kan inte=(
men men det får väl bli en annan dag=)

Har tängkt en hel del på allt!! det jag har konmit fram är att den lilla kärleken som jag har inom mig, är bara till min familj
INGEN ANNAN!!!!!!!

Det ska vara så ett tag, har jag bestämmt mig!

snart så åker jag till mina föräldrar som bor i Nice som ligger i Frankrike=) ska bli super mysigt å trevligt med att få komma bort ett tag...

Men nu ska jag duscha å göra iordning mig:D


Ta hand om er och kom ihåg lögner å falskhet har alltid konsekvenser


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback