SandraMilena -

7/5-08



            image11      image5
                      
                                                                            
                                                                                        Hej på er alla!!
 
Jag har hört länge om denna sidan och alltid velat skapa en egen blogg, men har inte hunnit eller orkat. Men nu har jag äntligen gjort det :D
så med andra ord, så är jag rätt ny här hihi :P:D
Men ser fram imot det :D

Idag den 2 Maj har jag städat gosat med mina underbara kattar som jag precis har fått :D
har mått rätt dåligt en väldigt lång period, så är väldigt glad och tacksam för mina söta missar :D
Har sedan länge velat ha nått djur, men har inte haft ork, för att ta hand om några, men nu äntligen så har jag skaffat mig två underbara missar :D

Missarna är två honor som heter Saga och Samson :D dem är ca: 1 år gamal, deras gamla skötare blev tvungen att sälja dem på grund av allergi :( men är glad att dem kom till mig :D hihi

Samson är som en hund!! hahah hon kan aportera och brukar sitta på toaletten å iakta mig när jag duchar, borstar tänderna hahah ja hon är med överallt :D

medans hennes syster Saga är mer lugn av sig å äter å sover hahaha med båda är väldigt gosiga å vill vara nära än väldigt mycket :D

Om jag ska tacka några här i livet så är det, min underbara kille Andreas, katterna och tjejerna, utan er skulle jag inte funnits idag...

ja vet inte riktigt vad jag ska skriva mer hehehe, men ska i alla fal snart till jobbet skajobba kvällidag.sen bara hem och mysa med mina älsklingar!!

seee yaaaaa!!
peace!

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback