SandraMilena -

7/5-08

                         image13



                                                                                            Shoooo!!!

Jaaag kunde bara inte säga nej! så det blev en till katt i familjen:D hahahahahaha!!
min sambo andreas kommer snart bli galen på mig hahahaha, men jag älska katter hahaha!!

den lilla nykomligen heter Nellie, å är bara 8 veckor gamal :D så liten kanske lite för liten, men hennes ägare ville endå sälja henne, så jag köpte henne endå :D får bli hennes mamma hahaha :D

så nu har vi en bebis i familjen :D hahahah!!!

men dem större katterna är nog lite avundsjuk på henne, men det kan jag förstå för hon är ju sååååå sött hahaha å min å andreas bebis hahaha :D

men nu ska vi alla sovaaaaa :D

sov gott å ta hand om er alla!!


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback