SandraMilena -

Hej alla läsaree!!

Hoppas allt är bra med er :D
själv är det supeeer :D
kom precis hem :D

igår va vi alla tjejr ute som vanligt:P
haha emelie va så klar med:D sen några tjejer som heter marie, mariaå emelies syster å hennes kompisar:D
vi hade fett skooj, hahhah men vi drog inte till K2 utan vi har hittat ett nytt ställe :D hahaha
det va fett bra musik å människor dääär:P hihi
men aaaaaj vad min rumpa gör ont hahaha
jag skulle krama marie, å så hakade jag med min skoooo, å bang!rakt ner på dansgolveeet hahah förlåt marie att jag drog ner diiiig:( hahah

åååå justeee måste ju gratta min "systeeer" igår födde hon sin underbara sooon :D
är såå glad att jag entligen fick svar på min fårgaa, tänk gumman det har varit en lite kille i din mageee hela tiden :D hihi
såå underbart!!!
längtar väldigt mycket till jag får se han
kramar till alla er tre från famljen!

nu ska jag städa, för sen senare i kväll ska jag på bio:P med han som får mig att lee:P
å imorgon blir det kryssning med tjejerna:D längtar som faaaaan :D

ååå juste en sak, ni eller du som komenterar, väx upo för fan!!! hahah jag bara garvar då jag läser vad du/ni har skrivit hahaha!!!!!

ha det så bra till er andraaa:D


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback