SandraMilena -

Hej allihopp :D

Jag har precis  färgat mitt hår:D till bruuunt:D kommer nog bli väldigt nice:D hihi

åååå idag ska jag åka på kryssning:D med tjejerna;D
ska bli fett skoj:D hihi
igår blev det lugn kväll:P om man gemför dem tidigare lördagarna:P

Igår va dte en underbar kväll:D men en vis speciell person:P hihi
vill inte säga meer än hihi:P

åååå vill bara att det ska gå en halv timma nu, så jag kan tvätta av färgeeen hihi:P å se resultatet :D
det e faktiskt första gången jag färgar mitt hår själv, trodde jag aldrig skulle våga:S men det gjorde jaaag:D
så det ska bli extra spännande:P

annars är allt bra med mig:D hihhi

nää ska dra å kolla mig i spegeln nuu :D
å ska göra en massa annat undertiden färgen är i mitt hår:D

vi hörssnart igeeeen:P


Kommentarer Gärna
Postat av: katta

va kul att du har börjat våga färga ditt hår =)

pusss

2008-10-26 @ 13:32:59
URL: http://chiiquiitaaa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback