SandraMilena -

hej hej :D

kom typ hem för en stund efter ha avrot med två av mina underbara vänner :D Olga å Mathilda:D
ååå vad trvligt vi hade :D

åååå vad stor du harr blivit om magen nu gumman ;D så vackert!!! är sååååå nyfiken på om det är en liten flicka eller en liten  pojke som lever i din mage :D
imorgon är det 5 veckor kvar ,så snart är det dags :D
kan knappt fatta att du snart ska bli mamma å allt :D
hahahaha heeeel sjuuukt hahaha;D men underbart :D

                                            

Å du olga du är då dukitgt med det du gör, å kommer gå långt ;D ha bara tron på dig djälv :D så komme du att lyckas :D

jaaa niiii, just nu händer det inte så mycket ska, nog bara ta det lungt :D:P hihi
Längtar tills på Lördag, då ska jag å tjejerna uuuuuut :D åååå danska,dricka å ha feeeeett skoj

:D Längtar galet :D

HAHAHAHA!!!

Emelie jag kommer ha min ögon överallt den här gången hahahaha, så att jag inte får en överaskning som förra kvällen hahaha!!!
men du får va mina ögon med den kvällen, för du är längre än jag hahahahahahahah!!! jag e ju så kort:P

Hoppas Olga kommer med meeed:D skulle va fett skoj gumman :D hahahahaha

vi ska va gaaaalnaaa hahaha:P

om jag har tid så kanske jag skriver nått litet ikväll:P hahah                                       

ha det bra mina läsaree <3

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback