SandraMilena -

Hej mina läsare!

Alltså mina drömar är fett konstiga!!!
jag döööör, å jag är en sån människa som kommer ihåg mina drömmar i detalj!
vilket kanske inte är så roligt alla gånger:(

Å i mina drömmar kan jag ropa på människor så att dem kommer, jag brukade göra det jätte ofta nr jag va lite å va rädd eller om jag drömde en madröm, den enda personen jag ropade på då va pappa hihi
å då höll han mig sälskap å förvandlade madrömmen till en rolig dröm hahahahaha :D

Eftersom jag fortfarande kan göra samma sak i mina drömar, så ropar jag liksom på fel människor:S alltså jag ropar typ på mina gamla ex å sånt:S alltså fattar nada:S inte för att jag saknar dem utan det e bara nått jag gör:S
skit jobbigt det är:S åååå va lack jag blir. För innan alla dessa drömar startade, så brukade jag ropa på värsta kändisarna hahah å jag svääär varje dröm va fan fett skoj att dröma hahaha
men nu så ropar jag på nån utan dem :S
åå jag drömmer om samma plats hela tiden!!! min gamla vila som jag bode i Haninge, alltså jag blir galen, varför drömmer jag om den platsen hela tiden??
visst att jag kan ibland tänka tillbaks å saknar speciellt på sommrana för det va sååå sjukt vacker där, men jag går ju liksom inte varje dag å tänker på det:S men mina drömmar är alltid om det där stället, alltså jag blir galen:s
på mig själv!

är det bara jag på denna jord som kan kontrollera mina drömmer, alltså genomm att ropa på folk??

drömmar kan va fett konstiga! hahaha

just nu gör jag ingenting, men i helgen händer det saker :D hihi
så jag kanke inte kommer att skriva här under helgen, för jag kommer säker va sjukt trött , men ska berätta allt för er på söndaaaag :D

hoppas ni alla läsare för å undebar helg :D

kramar!!


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback