SandraMilena -

Hej på er alla :D

jag märker själv att jag skriver så mycket mer i min blogg, vilket är jätte skoj :D
hoppas ni alla läsare tycker det med :D
jag har också märkt att mina läsare blir allt fel å fler :D vilket jag tycker är jätte skoj :D
Det får mig bara att skriva mer å mer :D

Tack alla :D

som ni kanske vet så har jag ju svart hår, har alltid haft det, men nu har jag färgat om dte till en mycket ljusare färg :D
hihi det var min kompis olga som färgade, jag blev väldigt nöjd, det kanske tog en stund för mig att liskom vänja sig vid färgen:P men nu har jag gjort det å är jätte nöjd, men det är alltid skoj å höra andras åsikter :D
så nu har jag lagt upp två bilder på hur mitt hår såg ut förr å hur den ser ut nu, men den nya färgen :D

så komentera gärna :D vilken färg tycker du jag passar mest i?:D eller om det skulle finnas nån annan färg jag skulle passa i, vilken färg då? :D

  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       None                         
                                                                                          

Bilderna är lite små men hoppas ni ser endåååå :D 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                


Kommentarer Gärna
Postat av: Sandra

Du är bäst gumman :D du kan om du vill :D

det vet du, fortsätt å va stark:D

så klarar du allt å till slut hittar din lycka i livet:D

2008-10-01 @ 21:42:43
Postat av: Pappa

Hej Sandra!

En super puckad stackare som vill vara "anonym". Inte att undra på, när man läser denna fega persons komentarer, om något han inte har en enda susning om.

Jag råder dig Sandra att inte lägga ner någon energi på denna sjuka mäniska. Du vet redan att det finns ett antal sådana här fega ryggradslösa stackare i samhället. / Pappa



Jag råder dig "Anonym"- ordna upp ditt eget liv, istället för att göra på hopp på andra mäniskor!

Det tråkiga för dig är att jag vet vem du är!

Man behöver inte vara en Sherlokholmes för att komma fram till det.

2008-10-05 @ 19:34:55
Postat av: Sofia

vad är du för en anonym idiot? som inte ens kan stå för vem du är???!!!!! att du ens har mage att säga något sånt om en annan människa! det hörs lång väg hur avundsjuk du är. ditt eget liv är så misslyckat att du måste klanka ner på andra!! och du kan inte ens stå för vem du är!

2008-10-05 @ 20:36:29

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback