SandraMilena -

Hej

Kom precia hem :D är rätt trött nu hehe
sitter här å väntar på min brosaaa:D vi ska handla mat för det börjar ta slut nuuu:p
haha

I helgen ska jag ut :D å dem som läser min blogg vet exakt vart jag ska :P hihihhi

Å om två veckor på Halloween ;D:P ska jag ha tjejkväll hemma hos , vi ska se en massa läskiga filmen ååå just jag har ju glömt säga, men jag älskar trhilles,skräck å spallter filmer hahaha:P 
jag älskar du vet den där räddslan eller kicken man får när man ser är braaa skräckfilm :D

har ni tips på nån riktigt bra skräck film som man blir  räääääd,eller bara skrämt skiten ur dig:P
 let me now!!!

Hahaha jo jag har börjat tränna nuuu:P det känns riktigt braa :D jag joggar nästan verje dag nuu å äter rätt å regelbundet å ofta, precis som det ska varaa :D
åå jag hoppas det kommmer ge resultat, för jag har hört av så många killar å tjejer att jag det kommer gå jätte bra å att mina kruvor som jag då har, alltså rumpa:P å bröst kommer bli så otroligt vackra, iunte för att dem tycker jag är tjock eller vill ändra på mig ett dugg :D men jag vill faktiskt ändra mig lite för min egen för att jag ska må bättre i både kropp å själ:D

hihi men det ska bli spännande:D få se resultatet:D

ha det bra nu alla mina läsareee:D
kram!


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback