SandraMilena -

Så sorliga männsikor ni är!!!!!!!!

Jag har en sak att säag till du som är  "ANONYM"  vilket jag tror jag vet vem det är. du ska fan inte säga nått din äckliga fitta!!! du känner inte min pappa eller min familj överhuvudtaget!!!! så du ska bara hålla käft din äckliga människa!!

vad i helveta vet du vad min pappa har gjort för mig??? eller hela min familj??? du vet  inget???

hahah men jag vet att du önskar att du också hade en sån pappa som jag som verkligen hjäper än ekonomiskt å massa annat hahahah, synd att du inte fick en sån, å måste skriva till mig å anklaga min pappa för att va en dålig pappa!!!

jag bara garvar!!!!!! du är fan sorlig!!!!!!!!

Sen du maria som skriver till mig???  vad vill du mig??? vadå jag e fortfarande kär i Andreas, du måste verkligen driva hahaha!! kan inte fatta att jag ens va tillsammans med han eller ska jag säga, aa du vet nog vad han är för nått 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ni alla som skriver garvar jag bara åt hahahah, fan va sorligt hahahah

Min mamma å pappa ja hela min familj betyder allt för mig å har gjort så jävla mycket för mig!!!
så gemför inte nån av dem med nått jävla fucking djur, kan ju säga när vi endå är inne på ämnet djur, så kan du ju tänka lite efter att sköldpaddor lämnar sina ungar direkt efter födseln, men det  kanske dte hade glömt elle:S
om vi nu ska snacka om djur å deras barn!!! läs på lite mer, din tragiska människa!!!!!

En sak, pengar är inte allt men mycket,  innan du slänger massa skit på min pappa eller hela min familj kanske du ska veta lite mer fakta, eller håller du inte med?


För en andra läsare vill jag önska er en fortsatt bra dag :D

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback