SandraMilena -

Shoooo

Hej på er alla :D
just nu är jag hos min kompis Mathilda :D var har nyss tittat på två filmer å bara tagit det lungt :D
det va ett tag sen jag tog det lungt :P hahahaha
Eftersom min kompis är gravid å hennes sambo ska va borta tills på Måndag, så ska jag sova hos henne tills på Måndag :D
det ska bli jätte skoj å va med henne å hennes bebis i magen hihihi :D

Detta är till en som gav mig en komentar :D
Aha nu vet jag:P i alla fal lite:P men vem är det?? att det fanns två smed samma namn :) hihi

Vad roligt att du läser min blogg :D hihi sprid min blogg adress visare hihi tycker det är så skoj att veta att det e många som faktiskt tar sin tid å läsa om händelser som sker i mitt liv :D

Jag vet inte när jag kan skriva igen, jag kanske skriver imorgon eller så skriver jag igen på Måndag ;D
men nu vet ni ju varför :D

ha det så bra å gonatt alla läsare, ta hand om er!!!

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback