SandraMilena -

Snart Halloweeen kväll hos mig å övernattning med alla tjejeeeer <3

Idag har jag städat å fixat med alla dessa räkningar:S
kanske inte så skoj då, men aja måste göras endå hehe

nu ska jag dra å duscha för snart ska jag iväg :D :P
ååå vad jag är nöjd med håret ååå jag vet många frågar hur det ser ut, ska när jag har tid lägga upp bilder på det fina resultatet :D

jag har också laddat hem jätte många läskiga filmer:d tack för alla tips :D haha det har verkligen hjälpt :D
så nu har jag en del filmer att välja mellan tills imorgon då alla tjejerna kommer, vi blir ett antal:D vilket är jätte skoj :D

jag sa till dem att dem får gärna komma utklädd:D hoppas dem gör det nuu meeed, hahaha
jag har då ingen aning om vad jag ska vara utklädd till för nått hahah aja, får får väl se hur det blir med det:P

glömde å nämna, att snart ska jag göra om min blogg lite:P spännande:P fast det kommer bli en hemligheeeet :P haha!

Ska draaa nuu

ha der bra:D


Kommentarer Gärna
Postat av: Bella

Visste inte att vi skulle sova över hmm :/ pyjamas party :D hehe aja ses imorrn gumman

2008-10-30 @ 18:44:54
URL: http://zebrie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback