SandraMilena -

Iam sorry, I most be Crazy

Jag har aldrig gjort så här förut, å jag vet inte att det kanske inte är speciellt snällt eller smart att göra så, men du fattar inte, vi kan prata tills småttimarna nästan varje dag å du förklarar dina känslor för mig å dina framtidsdrömmar du vill att jag ska vara en del av...

ååå jag har sagt om å om att jag vill ta det lungt, att jag inte är redo för nått nu, men du vill inte lyssna eller respektera det, eller så är du bara jävligt trög!!!

jag vet att du är en av dem som läser min blogg varje dag så, nu säger jag det igen, för har sagt dte till idg 10000 gånger på telefon, förlåt för att jag gör så här, men det va min sista utväg för att få dig att förstå...

Om jag inte svarar  direkt på dina sms , skickar du 50 sms till mig mig!!???
alltså jag blir gaaaaleeeen!!!
du skriver jätte fina ord i dina sms å förklarar dina känslor för mig..
men baby, jag är inte ens där känslomäsigt för dig, jag tycker om dig, men inte så mkt som du gör, därför jag vill ta det lungt..
så mina känslor kan utvecklas långsamt för dig...

varje gång jag förklarar det för dig, blir du orolig å tajatar å frågar 100 gånger om, om det finns fler killar i mitt liv, för du vill va den enda i mina tankar i mitt  hjärta..
jag har förklarart för dig så många gånger att, NEJ, så är det inte å det handlar inte om det!!


jag vill bara va en stund ensam å göra det jag vill göra, utan att behöva tänka på att det finns en till i mitt liv, jag trivs med mitt liv så som det ser ut idag...

dagarna går till att vakna,jobba,träna, äta å sen sova igen... 

du blir bara mer å mer orolig å fortsätter ringa å skicka sms till mig dag som natt....
men jag fattar inte, hur kan du känna så starkt för mig efter så kort tid????

du får mig att få dåligt samvete för att jag inte kan svara tillbaks med lika fina ord till dig, men du stressar mig å dig själv... istället för att du drar mig till dig, så skrämmer du bort mig...

Du är en sån fin kille älskar dina ögon å ditt leende, du doftar sååå gott å har en grymt fin kropp...

Men jag e ledsen det går inte nu, å tänkt intenes tanken att det finns nån annan i min tankar eller mitt liv, eller på religon eller hudrfärg....
Det betyder inget för mig, du skulle ha blivit en perfekt kille för mig, jag vet det, men jag kan bara inte just nu, mitt hjärta har stängt sin dörr för ett tag...

Du vet vem du är, hoppas du förstår mer nu, än vad du har gjort....

kiss

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback