SandraMilena -

Kryssningen

Okeeeej ska ta å berätta hur kryssningen va haha:P
alltså det va väldigt mkt folk å jag å tjejerna vi skulle ha åkt på Onsdagen, men det skulle va väldigt många där som vi visste vilka vi va å tvärtom, så nää det palalde vi inte med, så vi drog på söndagen istället:)
hahaha

inte för att det gjorde nån skillnad:S hahah för så fort vi kom, så såg vi  en del vi kände igen å dem såg oss hahaha :P
men vi struntade i det å, kom överens att ni ska vi alla bara ha fett skoooj :D
hahah

när vi hade hittat våran hytt lämnade vi våra väskor där och drog för att köpa dricka till kvällen hahaha, tro mig det blev en heeeel deeel haha
sen så började vi fixa oss för kvällen å vi hade köpt värsta stora flaskan Becardi haha åååå jag hälde upp drinkar efter driknar för vi hade köpt läsk med hahah det enda som fattades va iiis, sen hade allt varit perfaaaa haha

ååå jag drack å drack  för det va så gott, sen när jag skulle resa mig så aaa då snurrade allt hahah
så om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mkt av den kvällen :p

men jag kom ihåg när jag satt med locktången för att fixa mitt hår, å allt jag sa till dig gumman, du vet vem du e å vad jag sa :D tack för att du lyssnade gumman :D

hahaha sen typ kl 5 på morgonen så vaknade jag å ville gå ut för att få lite luft så jag gick ut på deck, å då kom du
du skrämde mig lite där haha va inte allas berädd på att du skulle ens va med på båten eller komma fram till mig hahah
aja där va du i alla fall å vi började prata om allt som har hänt å massa sånt, för dte va fett länge sen jag pratade med dig, säketr 3 år sen eller nått:S aja vi pratade om saker som va svårt för oss båda att prata om å massa annat...

men aaa jag trodde det skulle va jobbigt, men det känndes ok....
kanske för att det va så länge sen allt hände, vad vet jag, aja...

Innan jag gick tillbaka så frågade du om jag ville komma på efterfest i nån annans hytt , men jag sa nej, så du följde med mig till mig hytt å sen gick du till den där festen
å jag gick in till mig där dem andra tjejrna sov sååå sött:P hiihi
sen så somnade jag om å vi alla vaknade runt tio å började fixa i ordning oss för att dra ut å kolla lägeeet

vi åt "frukost" ååå fy fan vilken äcklig mackaaaaa jjag köpteee, åååå jag va bakis å båten gungade åååå jag ville bara hem  eller av båten för mådde inge vidareeee hahaha
Där vi åt hade dem underhålling nån finsk kvinna som sjöng som en yllande hund eller nått. ååå vad jag hade lust att bara gå fram å säga, snälla kan du va tyst för en sekund du sjunger fett skumt å jag har ont i huvudet!!! hahah
men det gjorde jag förstås inte haha

Sen drog vi alla tillbaka till hytten å alla somnade haha fan jag djupt jag soooov, jag drömde till och med hahah
ååå justeee måste ju berätta en rolig saaak hahah som jag garvar fortfarande åt haha

när vi alla vaknade vid tio tiden, så frågade du gumman om jag hade nått nätt, trög som jag va, så svarde jag
: vaaa vadår för nätt menar du över mig som myggnätt hahahah min kompis bara hahahaha neeeej jag menade har du teckning på mobileeeen jag bara började garvaaa hahah:P å sa till henne att näää det hade jag inte, shiiit trög jag va dååå haha

aja då vi vaknade för anadra gångern va väl kolckan typ 3 eller nått så vi gick till affären å köpte godis å sånt hihi
sen  tittade vi lite på underhållningen å sen drog vi tillbaks till hytten å pakcade ihop allt, sen så drog vi heeeem för då hade båten kommit till stockholm å klockan va väl runt 6 på kvällen eller nått, jag som sa att jag skulle komma hen tidigt på morgonen till brosan hahah blev nog lite fel där hahah aja haha

sen drog jag hem till min kompis å sov hos henne å kollade film:D fett skoj :Dmen hon sov menad jag tittade hihi den va ju fett bra så jag kunde inte bara sluta titta hihi

aja nu har jag berskrivit lite hur våran kryssning va haha
men en sak är säkert, nästa gång så väljer vi en annan båt, eller hur tjejer??:P hahaha

ska vila lite mer nu, för e fortfarande slut i kroppen hahaha

å juste glömde säga en sak, mitt hår blev jätte fiiint å bruuunt:D alla tyckte det med:D så jag lyckades färga det helt själv :D kommer lägga upp bilder så ni också får se :D

ha det bra nuuu
ciao

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback