SandraMilena -

Daddy Cool

Pappa du är bäst!! å Mamma med så klart :D
vi vet vart vi har varandra:D vi vet vad familjekärlek är!!!
ingen  ska komma å säga nått annat!!!
För då blir jag arg å försvarar hela min familj!!!
Älskar er så mycket!!!

Min Pappa krev detta , Daddy u are cooool!!!

Hej Sandra!
En super puckad stackare som vill vara "anonym". Inte att undra på, när man läser denna fega persons komentarer, om något han inte har en enda susning om.
Jag råder dig Sandra att inte lägga ner någon energi på denna sjuka mäniska. Du vet redan att det finns ett antal sådana här fega ryggradslösa stackare i samhället. / Pappa

Jag råder dig "Anonym"- ordna upp ditt eget liv, istället för att göra på hopp på andra mäniskor!
Det tråkiga för dig är att jag vet vem du är!
Man behöver inte vara en Sherlokholmes för att komma fram till det.

Tack för din komentar med, vet inte om du ville att jag skulle lägga upp det du hade skrivit, men det var väldigt snällt skrivet :D tack!!!



Min helg har varit underbar :D har festat både Fre å Lör :P hahahaha fett länge sen jag fetstade så mycket hahahaha!!!
men det va fett skoj :D festade med min vän Emelie, vi har ju jävla skoooooj när vi e tillsammans ute :D fast ajajajaj va jag fick ont i mina fötter i fredags på¨slutet av kvällen hahahaha. dem dödade mig hahaha!!!

Idag har jag varit med Emelie å vi har pratat å sett film:D å jag gullade med henes hundar dem är sååå sötta å fina :D !!!
vi pratade om massa:P hahah vi båda har en stor hemlighet som vi pratar jätte mycket med varandra om(vi är inte garvida) hahahaha, ska berätta det senare när jag vet hur alllt ligger till hahahah vill ha det för mig själv så länge hahahaha

Den kommande helgen ska jag va med Emelie igen å antagligen gå ut :D till vårat favorit ställe!!! :D dembow på K2!! :D

sen ska jag nog sova hos min "syster" Mathilda med hennes bebis hon har i sin mage :D fan ska bli skit skoj :D ska hjälpa dig så mycket dem dagarna gumman :D å jag hoppas jag får känna en spark från bebisen :D skulle va så underbart!!!!!
hihi bara 5 veckor kvar nuu, till den kommer :D Syster Sandra längtar hihih

just nu sitter jag bara här å tar det lungt, är rätt trött så ska väl sova snart, eller kanske snart  hihi

men vi hörs alla mina läsare :D hihi

kramar till er alla!!!

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback