SandraMilena -

Hej på er alla!!!!

Kom typ hem för en stund sen, har varit på bio med min kompis marieeee:D
Vi såg den där Svenska filmen Patrik 1.5 år hahaha brukar inte gilla svenska filmer så mycket men den här va fett bra!!!!
så jag rekomenderar den verkligen!!!!! :D

Idag har jag inte gjort så mycket mest bara varit hemma å fixat å sånt hehehe

På lördag ska jag ut med tjejerna:D på samma ställe som vi var på förra gången, sk bli fett skoj :D
längtar galet :D

oj kl börjar bli sen, ska ta å sova nuuuu,

gonatt ellr god dag, beror på när ni läser detta hahahahah

ciaoooooo

Kommentarer Gärna
Postat av: sanna

hej

2008-10-01 @ 10:22:58
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback