SandraMilena -

10 februari

Min bror har hjälpt mig jätte mycket i livet =D
Både som lite å nu som vuxeeen =D

När jag bodde hos han så brukade en Alvedon reklam komma på tv , som handlade om en stor hund som skyddar en liten hund mot regnet..
Vi brukade alltis säga att han var den stora hunden och jag var den lilla just nu, att vi skulle finnas där förvarandra och skydda varandra mot saker och ting som kan vara svåra och jobbiga i livet..
Även fast vi är tvillingar så är jag alltid varit hans lilla syster och den lilla i familjen,  kanske just för att jag e rätt kort =P
Men idag är jag ju vuxen, men kommer nog alltid vara den lilla flickan i min brosas ögon =D

Här är reklamen jag pratar  om =D nu kommer brosan le stor när han läser det här hiihi


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback