SandraMilena -

10 Februari

Hej på er alla =D
hoppas ni mår bra å så =D
för det gör jag i alla fal =D idag har jag avrit ledig, men imorgon så är det jobb å så =D det är skooj =D

jag vikade litte då och då på jobbet, men det visade sig att det blev väldigt mycket =D så det är jag jätte glad för =D
och i Torsdags så jobbade jag som vanligt och när jag höll på å bytta blöja som kom min chef in och sa att hon hade en översaskning till mig, jag blev glad med samtidgt lite nervös, tänkte, vad har jag gjort nu liksom =S

Mern efter jag var klar så gick vå åt sida och då berättade hon att hon ville ha kvar mig för ett längre vikaria och på samma avdelning som jag tidigare har varit på =D jag blev så glad att jag nästan gjorde ett GLÄDJE skutt!!

Så nu ska jag få fast schema å allt =D allt känns skit bra =D
Jag är glaaaad =D

Hittade en skit fin bild på internet =D dem bara dök upp och jag gillar den så jag lägger upp den =D



Ska sova nuu =D för imorgon ska jag jobba =D

Go natt på er


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback