SandraMilena -

17 Februari

Alltså jag har haft så mycket att göra nu för tideeeen, så därför jag inte har skriviiit

Men nu måste jag ju berätta en liten ändring här, jag haf skaffat en ny blogg på en annan adress,
varför?

allt har gått så bra med min blogg, så nu har jah skaffat en ny blogg med bättre funktioner, hoppas ni också tycker deeeet å hoppas ni vill fortsätta följa mig i mitt liv.

Min nya blogg adress är

http://sandritamilena.blogspot.com/

samma gamla blogg hihi men bättre å finare =)  men inte riktigt klar än med en del saker, men grunden är klar så vile endå börja visa den nu, resten får komma lite senare när jag börjar på grepp om hur alla iställningar fungerar.


Kram & puss på er alla

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback