SandraMilena -

4 Feb

Oh snap!!!
jag hade rätt !!!!
bra gissat från mig!

nää han var inget misstag...
Valde att leva mitt liv så då, ångrar inget av det!!! =D

Men om du tycker att jag e så omogen som skrev så, varför ens ta tid i ditt liv att ens svara tillbaka eller ens besöka min blogg???



Tyckte inte alls som din arroganta och stroppiga attityd du använde i ditt skrivsätt mot mig i din första komentar, så använder du den attityden mot mig så använder jag en värre attityd mot dig...

hade du varit mognare så hade du andvänt en bättre ton mot mig, eller mer på ett vuxet sätt inte som en liten äcklig Fjortisstroppa! 
så mogen YEAH RIGHT!!

Tänkt till hur du skriver innan du skickar, kan ju förenkla saker och ting och personen du skriver till kommer att kunna bemöta dig på trevligt sätt....

-----------------------------------------------------------

Till alla er andra som läser min blogg =D tack för alla era komentarer dem e så många, men försöker hinna svara på alla =D
------------------------------------------------------------

Sitter nu och målar mina naglar =D dem har verkligen blivit fina=D
Med mitt älsklings märke =D
som heter  Depend NailPolish
Älskar alla Färger och nyanser!

Här är några =D finns så många mer färgeeer!




Ska dra å sova i min egna å superfina lägenhet nuu =D

kram på alla mina troga läsare & god natt !


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback