SandraMilena -

4 Februari

Kom typ hem nyss från stan och jobbet =D

Va i stan med Emlie och gick runt å pratade och åt gott =D
hon fyller år på lördag så vi pratade om hur hon vill att sin dag ska se ut =D
gumman ser såå frma imot det =D ska verkligen bli så skoj =D å tror vi ska uuut, det var ju ett tag sen sist :P av olika skäll  =D vilket jag inte kommer berätta =P

Alltså måste bara säga, jag TRIVS med mitt jooobb =D så underbartt skoj å alla  ungar är så underbaraaa =D jag lär mig så mycket =D och utvecklas som person =D så allt är super=D

Och en sak till den personen som komenterade mitt förra inlegg om mulattbarn.
Jag menade mig personligen om jag skulle få en bebis med en mörk man så skulle det se ut som en mulatt i FÄRGEN men inte va det i generna...
Men pratar vi gener så skulle det bli en mestiso...
Nu vet du...

Men väntaaa nu här, ditt ansikte ser bekant uuuut hmmmm,
Ja nu vet jag!
 det är du som har strulat/sex med Johan och knullat Patrik i Hässelby, men ville att han inte skulle säga att ni hade det till nån??
 man ska inte lite på allaaaa hehehe
tänkte väl att jag kände igen ditt ansikte...
HAHAHAHA

Idag ska jag och en kompis se Semester Svenskar =D alltså jag började se det nyligen och jag har verkligen fastnat =D
tycker det är skooooj =D så nu väntar jag bara på tills hon kommer=D
Från förra avsnittet så hände det en super skoj sak hihi, svårt att förklara så jag visar er klippet istället =D

För dem som ville vete så sänds Semester Svenskar på Tv4 kl 8 på onsdagar






Min Blogg bara växer och växer =P
tycker dte är sååå skoj =D tacl för era fina komentarer =D
Ni andra kan draaaa, tar inte en åt miiiiig, gjorde det förut, men inte längreee =P
raderar utan att ens läsa HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kalla mig ignorant, men sån är jag mot såna personer... 

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback