SandraMilena -

6 Februari

Jag orkade visst skriva meer =D kanske för jag typ just hade kommit hem och var helt slut i kroppen som jag 
verklige inte kände för att orka blogga nått mer idag men jag hade feeeel =D
är väldigt pigg nu i alla falla =D
Ja ni snart är det ju Alla Hjärtans dag och massor av kärlek ska
spridas ut i vår värld..
Jag fixade ihop en fin sak man kan skriva på Alla hjärtans korten =D eller ha som en ditk eller
ett vacker litet tal till den man älskar
Men själv har jag skrivit den här "ditken" till min pappa, som jag vill att han ska ge till mamma =D
men du har säketr fixat din egen ditk eller kort, men du får skriva av det här i smyg =P och ta med den i din presen,
eller om du hinner först Mamma så, ge den till Pappa =D
 

















If there were words as large as my love I'd say them 
If there were notes as beautiful as you I'd play them 
And if I could make the world stop for you I'd do it 
Take your hand, ease your pain, and get you through it 
 
All the days is the sweetest days to be with you 
 
God only knows how he will appraise me 
But words cannot describe you how you amaze me 
If I could conquer all your fears for you I'd show you 
That I'm the one, I'll lead the way just like I told you 
 
Could I have failed to let you know 
how much you mean to me 
Is there some way I could show a way to make you see 
Everything I do I do for you 
 
But words cannot describe you how you amaze me 
Misunderstandings, bitter taste, hurtful words spoken in haze 
May I tell you now that life without you is no life at all 
You are my love and that is all 
 
Today is the sweetest day I ever ever had 
'cause you're mine 
 
Today is the sweetest day 
Your day in the sweetest way...

 














 

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback