SandraMilena -

10 Februari

Just nu sitter jag sköönt i min soffa och ser på sex and the city och samtidigt pratar på msn och samtidigt som det så håller jag på och tvättar så det händer mycket nu på en å samma gång =D

Men nu håller tvätten på att torka, så det är inte så mkt kvar.

När jag kom hem vilket var runt 17.15 så var jag sjukt trött. men ville verkligen städa och göra det rent, alltså jag städar nu hela tiden för älskar när det är rent runt och fint runt omkring mig =D
Va verkligen inte så förut,  var lat av mig förut, men den delen av mig är borta och glööömd och ersatt med en mycket mognare och renare del =D
Så ska det vara =D

Men alla har väl sina svagheter, eller hur?

nä nu ska jag titta lite på tv och snart dra å hämta tvätten.

Ciao Amigos y Amigas

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback