SandraMilena -

12 Januari

Nu har Pappa å Mamma åkt tillbaka å jag har nu flyttat in till min lägnhet =D
På nått sätt så känner jag att jag är väldigt anorluna från den personen jag var då jag bodde här förut...
Jag tar mer ansvar för allt runt omkring mig =D är mkt nogranare med saker å ting än förrut=D
Tycker det kan vara rätt skönt att vara för sig själv och bara ta det lungt!!!!!

Men min lägenhet är nu fixad =D å den är väldigt fin =D
inte som innan, utan sååå mycket bättre,frächare ja allt!!

Jag ska få låna min brosas kamera =D så jag kan lägga in mer bilder, för det kan ju också göra allt mycket intressantare =D
ska ta kort på lägenheten också, så ni får se hur fint jag bor =D

nä nu ska jag göra annat =D

krm på er allaaaa!!!

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback