SandraMilena -

20 Januari




Hej mina läsare!!!!

jag håller nu på och tvättar samtidigt  jag lagar mat och städar lite lätt hehehe
Ikväll ska en killkompis komma till mig han har med sig filmer så vi ska se dem och bara ta det lungt å prata =D
Tycker det är jätte skönt att prata ut med en kille å känns jätte bra att han har förtroende för mig och öppnar sig för mig =D
Det e så det ska vara =D
så nu väntar jag på tills tvätten ska torka så jag kan ta upp den och sen på att han ska komma =D

Har varit på möten idag å så, så har inte jobbat idag ska inte jobba imorgon eller på torsdag med, i alla hur det ser ut nu, för ska på en del möten dem dagar så därför...

Men annars så är det underbart bra med mig=D ska på torsdag få låna brosans kamera så jag kan knäppa bilder å lägga ut, det blir nog mer intressantare för er att läsa heheh

ska dra från datorn nu
kanske skriver nått mer ikväll om det finns tid för det


kramar

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback