SandraMilena -

20 Januari

Jag vaknade vid 8 idag =D
ville inte att hela dagen skulle gå så därför ville jag vakna tidigt, för har en hel del att göra =D
Älskar att kolla på klockan när jag är klar med dem sakerna jag skulle få gjort idag  och inser att inte hala dagen har gått =D
För då finns det andra saker man kan göra som är tillexempell bara ta det lungt eller kanske dra till stan =P

Åååå juste jag och två till kompisar var och fotade i en studio förra veckan =D det var väldigt skoj =D
Dem sminkade oss och sen fick vi ta med massa plagg som vi ville ha på oss =D
det  var en rolig upplevelse =D
och bilderna blev bra=D

Här är en utav bilderna som jag valde =D
hihi

Jag hihi =D


Nää nu ska jag sätta ingång med det jag ska göra =D

men ska skriva mer ikväll=D

kram på er mina läsare!!!


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback