SandraMilena -

6 Januari

Jag har haft jätte mycket att göra, spenderar tid med familjen så mycket som det går nu eftersom mina föräldrar är i Svergie nu.

Nått som jag inte har berättar är att jag ska flytta från där jag bor nu till Gullmars =D
Vill då inte säga exakt vart jag ska bo, men i närheten av Gullmars ligger min lägenhet i alla fal =D
Så det ska bli skoooj =D har bott där förut med hyrde ut den av olika anledningar.
 Men nu ska jag flytta in igen å jag längtar verkligen!!!
Så jag har fixa min lägenhet =D  tillsammans med föräldrana =D
Lägenhetn är väldigt fin å mysig nu, mycket bättre än va den var förr!
men är inte riktigt klar, finns små saker som jag ska köpa till lägenheten, men se är det nog klart :D
Fast det tog oss typ två dagar att fixa till =D så vi har varit väldigt duktiga tycker jag i alla fal =D

Det finns en del som vill komma å se hur det ser ut, men ingen ska få komma fören allt är klart hihi :P


Sen så har jag en till rolig sak att berätta, mina läsare blir allt fler =D det tycker jag är jätte skoooj =D
Men nu är rätt dåliga på att lämna komentarer nu på sistonde, ni kan bli bättre =P haha

Så här ser det ut :D

Jag har lite bråttom måste kila, men jag förklarar vad sreken på denna tabell visar!

God fortsättning på er alla!

Kommentarer Gärna
Postat av: Olga

Ja Sandra det ska bli så spännande och komma och se lägenheten! :D

2009-01-06 @ 21:07:38
URL: http://www.olgaluisa.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback