SandraMilena -

22 Januari

En kompis till mig skickade en hem sida som heter Taaz.com där man kan fixa sina bilder genom att fixa dem med smink å massa annat =D
jag har verkligen fastnat, tycker det är skit kul å fixa sina bilder genom att lögga lite smink på å speciellt bilder där man kanske inte va på hurmör eller har så mycket smink på sig överhuvudtaget, efter man är klar är man hur fin som hälst!

Jag har typ hållt på med det här hela kvällen så jag tänkte visa er, hur fint det kan bli =D ochn självklar foton innan dem ändrades  =D


Så här såg bildena ut innan dem ändrades!


Meeee






Så är ser bildena ut efter ändringen!






komentera gärna bilderna =D

Det är här en utav dem första bilderna jag fixade till, men blir bara bättre å bättre =D
så om det finns nån där ute som vill få sin bild PIMPAAAD så komenteraaa =D

Näää nu ska jag fortsätta fixa bilder för har fått en del bilder från vänner jag ska fixa =D
Äntligen har jag nått jag kan sysselsätta mig med under kvällarna =D















  


Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback