SandraMilena -

28 Januari

Hej på er!!

Idag har jag jag bara jpbbat som vanligt, men imorgon är jah ledig =D
ska bli skööönt =D
Men jag tycker om minn jobb så mycket så vill inte vara bort allt för många dagar =P

Jag ska antagligen börja tränna på ett gym som heter Fitness 24 seven =D
jag gick in på deras hemsida och dera lokaler ser så fina å frächa ut =D ska ditt imorgon och se mer =D
Det är något jag värkligen ser framimot och något som behövas för att jag ska orka med mitt jobb =D
som då dagis fröken =P

Nä men att böra rutn på barn och kunna lek amed dem å massor så krävs det en vis styrka i ryggen ja hela kroppen, jag känner att jag kan behöva träna för att få mer styrka för jag vill verkligen göra mitt bästa på jobbet!
ge alla barn 100% men vill inte skada min kropp och därför ska jag börja träna så jag klarar så mycket som jag vill klara av =D




Annars är det bara bra med mig =D är bara väldigt trött i kroppen, men men så är det hehe
Ikväll händer dte inte så mycket mer, ska bara ta det lungt och snart sova för jag är tröööött hihi

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback