SandraMilena -

25 Januari

Skulle ut och handla lite man till kvällen å sen träffade jag på en gamal klass kompis från nian och hon hade med sin kille och deras son =D

Hennes kille var mörk från senergal tror jag, eller nått brevid det landet, kommer inte ihåg vad han sa, men hon är svensk och ljus och deras sån blir ju då mulatt, men oj vad vacker han var och vilken fin färg!!!
alltså vilken fin bebis jag fick hålla han ååå vad jag kännde mig varm inombord!

jag sa att dem hade en så underbart vacker son och jag önskade dem all lycka!!

på vägen hem så kunde jag inte sluta tänka på dem eller deas son, å nu sitter jag och skriver med en kompis och berättar vad jag säg idag å va varm inombord jag blev och mina tankar..

och så frågade jag henne om det skulle bli en mulatt  barn om jag frå barn med en mörk kille å då sa hon att det kommer bli mulatt ååå vad jag kännde mig varm inombords hihi

Så vem vet jag kanske får en mulatt son eller dotter=D heeelt underbart alltså!

Jag tycker det ä jätte skoj att  fantisera om vem som ska ha barn med, hur han kanske ska se ut å massa sånt hihi
Det gör mig glad att kunna använda sin fantasi på det viset  =D







annars är det underbart bra med mig =D  jag är glad och mår bra =D

Imorgon startar en ny vekca för mig så då är det bara att ta nya tag  =D

ser framimot denna vecka =D

ska dra frånn datorn nuuu

ha en fortsatt bra kväll =D

Kommentarer Gärna

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback